BMW M2 F87 Competition stock vs. Remus

      21-02-2020     Reacties (0)

BMW M2 F87 Competition stock vs. Remus BMW M2 (F87) Competition Remus uitlaat Niet een alleen fantastisch geluid, maar ook veel betere looks met de Remus sportuitlaat voor de M2 (F87) Competition. Het beste geluid met Remus Niet alleen de looks, maar ook het geluid is een wereld van verschil. De (te grote) standaard einddemper zorgt ervoor dat het geluid niet echt past bij deze race coupé. Met de Remus einddemper krijg je een sportief, luid, agressief en diep race-geluid Stock VS. Remus De standaard einddemper is veel te groot en hangt een stuk onder de auto waardoor de stoere compacte M2 Competition er niet mooier uit komt te zien aan de achterkant. De Remus einddemper is een stuk compacter dan de OEM einddemper en deze zie je er dan ook niet onder hangen. Met of zonder EG keuring Remus heeft 2 soorten...

Lees meer

Maximale tuning VW Scirocco met Wagner intercoolers

      07-02-2020     Reacties (0)

Maximale tuning VW Scirocco met Wagner intercoolers Breng je VW Scirocco 3 tuning naar het volgende level met een intercooler van Wagner Tuning. Deze intercooler heeft een 10% groter oppervlak en 50% meer volume in vergelijking met de originele intercooler. Met deze Wagner intercooler krijg je hoge koelprestaties en licht gewicht (9,2KG). Flowanalyses en simulaties zijn gemaakt om het ontwerp te optimaliseren voor de best mogelijke interne luchtstroom Wagner Tuning intercoolers VW Scirocco 3

Lees meer

Agressief race-geluid met de Remus sportuitlaat voor de nieuwe Toyota Supra GR vanaf 2017-

      04-02-2020     Reacties (0)

Agressief race-geluid met de Remus sportuitlaat voor de nieuwe Toyota Supra GR vanaf 2017- Met de Remus einddemper voor de nieuwe Supra GR krijg je meer pk's, meer koppel en bovenal een agressief race-geluid die binnen de EU is toegestaan.  Ook is er een Racing versie die natuurlijk luider is maar niet goedgekeurd voor de openbare weg. Informatie over de Remus einddemper: De demper is voorzien van één geïntegreerde klep. De originele servo motor activeert deze geïntegreerde klep via de onboard electronica van de auto. Standaard diameter Ø 70mm Remus: Ø 70mm. De originele uitlaat wordt doorgezaagd. De Remus einddemper wordt geleverd zonder eindstylingen. Past op de volgende uitvoering: 3.0 turbo 250 kW [R6] mot.B58B3-C met roetfilter vanaf  03/2019- Zie de video van Remus en oordeel zelf! Bestel Toyota Supra GR Remus sportuitlaat

Lees meer

Honda Civic X Remus sport uitlaat

      30-01-2020     Reacties (0)

Honda Civic X Remus sport uitlaat Haal meer uit je Honda Civic X met een Remus uitlaat! Agressief geluid, betere looks, meer PK's en koppel en lichter gewicht sport uitlaat. Remus sportuitlaten heeft de beste uitlaat ontwikkeld voor de Civic X Dit systeem bestaat uit een voordemper vervangende buis en een einddemper met 3 uitgangen in het midden voor een stoere look. In de einddemper zijn geïntegreerde kleppen te vinden die met de optionele Remus soundcontroller bediend kunnen worden. Helaas is dit systeem niet EG gekeurd wanneer de stand van de kleppen met de sound controller wordt gewijzigd. De Remus uitlaat heeft een diameter van 76mm, dit terwijl de standaard OEM uitlaat een diameter heeft van 60mm. De originele uitlaat hoeft niet te wordt doorgezaagd, dus dit is een pasklaar systeem. De Remus einddemper wordt geleverd zonder...

Lees meer

wij gebruiken cookies, we slaan geen persoonlijke gegevens van je op.